Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΚΠΕ ΚΑΣΤΡΙΟΥ 21 - 24 ΙΟΥΝΙΟΥ 2012

Σας γνωρίζουμε ότι το ΚΠΕ Καστρίου σχεδιάζει την υλοποίηση σεμιναρίου με θέμα: «Περιβαλλοντική και υπαίθρια εκπαίδευση» διάρκειας τεσσάρων ημερών στις 21, 22, 23 και 24 Ιουνίου 2012.


Το σεμινάριο θα παρακολουθήσουν συνολικά 32 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης των νομών εμβέλειάς του. Από την Διεύθυνση μας θα συμμετάσχουν 2 εκπαιδευτικοί.

Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται παρακαλούνται να συμπληρώσουν την επισυναπτόμενη αίτηση και να την στείλουν στην Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κ. Ελένη Νιάρχου έως τη Δευτέρα 28 Μαΐου 2012 στο e-mail: elniarchou@gmail.com ή στο fax: 2105620037.
περισσότερα...

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΝΕΡΟ: ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΓΑΘΟ»

Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας σε συνεργασία με την Μ.Κ.Ο. «Οργάνωση Γη» διοργανώνουν σεμινάριο με θέμα:

« Νερό: Ένα πολύτιμο αγαθό».

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 19 Μαΐου 2010 και ώρα 9.30 π.μ.– 14.00 μ.μ. στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του Κέντρου της Γης (αίθριος χώρος Natura) στο Πάρκο «Αντώνης Τρίτσης».
Το σεμινάριο περιλαμβάνει εισηγήσεις σχετικά με την αξία του νερού, την ιστορία του και τους σύγχρονους τρόπους διαχείρισής του καθώς και βιωματικό εργαστήριο κατασκευής τεχνητών εποχιακών υγροτόπων με στόχο τη διερεύνηση της δυνατότητας διαχείρισης των όμβριων αποβλήτων του σχολείου.
περισσότερα...
αίτηση συμμετοχής...
πρόγραμμα σεμιναρίου...

Σεμινάριο με θέμα:«Οικολογικά Σχολεία: Ένα διεθνές εγχείρημα για τη σταδιακή εφαρμογή της αειφορίας στη σχολική πραγματικότητα»

Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας συνδιοργανώνει με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκ/σης Αττικής (Α’ Αθήνας, Β’ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Αν. Αττικής και Δυτ. Αττικής) και το 70ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών επιμορφωτική ημερίδα με θέμα:

«Οικολογικά Σχολεία: Ένα διεθνές εγχείρημα για τη σταδιακή εφαρμογή της αειφορίας στη σχολική πραγματικότητα».

Συντονιστικός φορέας του διεθνούς θεματικού δικτύου «Οικολογικά Σχολεία» είναι η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, στο οποίο ιδρυτικός φορέας είναι η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ).
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 15 Μαϊου 2012 και ώρα 16:30 - 20:30, στο 70ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών (Καλλισπέρη 1, Αθήνα, 11742 – δίπλα στο Νέο Μουσείο Ακρόπολης). Η ημερίδα απευθύνεται σε 50 εκπαιδευτικούς των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκ/σης της Αττικής που μετέχουν στο δίκτυο τη φετινή σχολική χρονιά ή επιθυμούν να ενταχθούν σε αυτό από την επόμενη σχολική χρονιά (2012-2013).
περισσότερα...
αίτηση συμμετοχής...

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

2η ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ "ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ¨" ΣΤΙΣ 30, 31 ΜΑΪΟΥ ΚΑΙ 1 ΙΟΥΝΙΟΥ 2012

Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας για δεύτερη συνεχή χρονιά προγραμματίζει τριήμερη εκδήλωση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των μαθητών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας στο Πάρκο «Αντώνης Τρίτσης».
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 30, 31 Μαΐου και 1 Ιουνίου 2012, με τη συνεργασία μεγάλων Περιβαλλοντικών Οργανώσεων
(ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ, ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS, WWF, MIO, ΟΡΝΙΘΟΛΟΓΙΚΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΗ)
και την υποστήριξη του Οργανισμού Διοίκησης & Διαχείρισης του Πάρκου και των Δήμων.
Στην εκδήλωση θα συμμετάσχει ένας μεγάλος αριθμός σχολείων από τη Διεύθυνσή μας και οι μαθητές που θα επισκεφθούν το πάρκο υπολογίζονται περίπου στους 1200.
Στόχος της εκδήλωσης είναι η γνωριμία των μαθητών με το μοναδικό χώρο του Πάρκου και η ευαισθητοποίησή τους σε καίρια περιβαλλοντικά ζητήματα.
περισσότερα...
αίτηση συμμετοχής...

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΚΠΕ ΚΟΡΘΙΟΥ ΑΝΔΡΟΥ ΣΤΙΣ 25 -26 ΚΑΙ 27 ΜΑΙΟΥ 2012

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κορθίου σε συνεργασία με την Δ/νση μας, πρόκειται να πραγματοποιήσει σεμινάριο με θέμα: «Το Περιβάλλον της Άνδρου (Φυσικό – Πολιτιστικό – Κοινωνικό) ως πεδίο έρευνας και μελέτης στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση», την Παρασκευή 25 Μαΐου, το Σάββατο 26 Μαΐου και την Κυριακή 27 Μαΐου 2012.
Το σεμινάριο θα παρακολουθήσουν συνολικά 32 εκπαιδευτικοί από τις Διευθύνσεις Α΄θμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας, Γ’ Αθήνας, Δ’ Αθήνας και Ν. Κυκλάδων.
Από την Διεύθυνση μας θα συμμετάσχουν 8 εκπαιδευτικοί.
Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται παρακαλούνται να συμπληρώσουν την επισυναπτόμενη αίτηση και να την στείλουν στην Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κ. Ελένη Νιάρχου έως την Πέμπτη 5 Απριλίου 2012 στο e-mail: elniarchou@gmail.com ή στο fax: 2105620037.
περισσότερα...
αίτηση συμμετοχής...

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ: "Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ"

Ολοκληρωθηκε με επιτυχία το σεμινάριο που υλοποιήθηκε στο 26ο Δ.Σ. Περιστερίου στις 16 και 17 Μαρτίου 2012 με θέμα: "Ο ρόλος των τεχνών στην υλοποίηση προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτισμού"
Φωτογραφίες από το σεμινάριο...

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

ΔΙΗΜΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Σας ενημερώνουμε ότι το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και το Γραφείο Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ/νσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας διοργανώνουν σεμινάριο με θέμα :
“ Ο ρόλος των τεχνών στην υλοποίηση Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτισμού ”
Το σεμινάριο έχει σαν στόχο να δώσει την ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς να ανακαλύψουν τις δυνατότητες που ενέχουν διάφορες μορφές τέχνης ως παιδαγωγικά εργαλεία για την υλοποίηση των καινοτόμων προγραμμάτων. Μέσα από τις τέχνες η υλοποίηση των προγραμμάτων γίνεται βιωματική, ευχάριστη και ενδιαφέρουσα για τους μαθητές, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα την απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων μέσα σε ένα περιβάλλον εξερεύνησης και δημιουργικότητας.
Τα εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν στο 26ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου, Φιλικών 63 (κοντά στην Alouette) και Τσαλαβούτα (ο δρόμος του Extra 3 channel) την Παρασκευή 16 Μαρτίου (από 16.30 έως 20.45 μ.μ.) και το Σάββατο 17 Μαρτίου (από 9.00 έως 14.00 μ.μ.). Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να συμμετάσχουν, παρακαλούνται να συμπληρώσουν την επισυναπτόμενη αίτηση και να την αποστείλουν ηλεκτρονικά στα e-mail: elniarchou@gmail.com – stretsiou@hotmail.com ή στο fax: 2105620037, έως την Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012.
περισσότερα....
πρόγραμμα σεμιναρίου....
αίτηση συμμετοχής....

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

«Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο του ΚΠΕ Λαυρίου για το εθνικό θεματικό δίκτυο: «Το σποράκι πηγή ζωής» στις 30 και 31 Μαρτίου 2012»

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Λαυρίου προτίθεται να υλοποιήσει διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα:
«Οι χώροι πράσινου στην υπηρεσία της εκπαίδευσης για την αειφορία και των νέων αναλυτικών προγραμμάτων»
Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που συμμετέχουν ήδη ή επιθυμούν να συμμετάσχουν στο εθνικό θεματικό δίκτυο «Το σποράκι πηγή ζωής». Επίσης, απευθύνεται σε όσους συναδέλφους προτίθενται να υλοποιήσουν στο μέλλον περιβαλλοντικά προγράμματα σχετικά με τις θεματικές του
δικτύου (βλ. http://kpe-lavriou.att.sch.gr/networks.html ) και θα επιθυμούσαν να ενταχθούν σε αυτό.
Το σεμινάριο θα έχει ως στόχο να αναδείξει τρόπους με τους οποίους οι σχολικοί κήποι, και οι χώροι πρασίνου μπορούν να αποτελέσουν χώρους ανοικτής εκπαίδευσης για την αειφορία αλλά και να συνδεθούν με την τυπική εκπαίδευση και τα νέα αναλυτικά προγράμματα, και θα συμπεριλαμβάνει αντίστοιχα βιωματικά εργαστήρια μέρος των οποίων θα γίνει στο Βοτανικό κήπο Ι. και Α. Διομήδους στο Δήμο Χαϊδαρίου σε συνεργασία με την προϊσταμένη του κ. Ειρήνη Βαλλιανάτου.
περισσότερα...
πρόγραμμα σεμιναρίου...
αίτηση συμμετοχής...

ΔΙΗΜΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΚΠΕ ΑΜΦΙΣΣΑΣ ΣΤΙΣ 16 ΚΑΙ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012

Το ΚΠΕ Άμφισσας , στο πλαίσιο της θεματικής χρονιάς 2011-12 "Υγεία & Παραγωγικές Διαδικασίες", της Δεκαετίας των Ηνωμένων Εθνών για την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΕΑΑ), διοργανώνει διήμερο βιωματικό σεμινάριο Β΄ επιπέδου διάρκειας 18 ωρών, που θα πραγματοποιηθεί στο ΚΠΕ Άμφισσας ,με εργασία πεδίου στον ελαιώνα της Άμφισσας στις 16 και 17 Μαρτίου 2012 με θέμα:
«Βιολογική καλλιέργεια ελιάς – Διατροφή και ποιότητα ζωής»
Το σεμινάριο θα το παρακολουθήσουν 60 εκπαιδευτικοί Α/θμιας &Β/θμιας εκ/σης των νομών εμβέλειας του ΚΠΕ Άμφισσας. Από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας θα συμμετάσχουν 2 (δύο) εκπαιδευτικοί.
περισσότερα...
πρόγραμμα σεμιναρίου...
αίτηση συμμετοχής....

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

"Ενημέρωση λειτουργίας Εθνικών θεματικών δικτύων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2011-12"

Σας ενημερώνουμε ότι έχουν εγκριθεί από την αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΔΒΜΘ και λειτουργούν τα παρακάτω Εθνικά Θεματικά Δίκτυα Π.Ε:
εγκεκριμένα Εθνικά Θεματικά Δίκτυα Π.Ε.............
Η λειτουργία των δικτύων διέπεται από τη με αρ. πρωτ. 127856/Γ7/29-11-2006.
Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί να δηλώσουν στην Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, ανάλογα με το θέμα του προγράμματος που υλοποιούν,σε ποιο δίκτυο θέλουν να συμμετέχουν το αργότερο μέχρι 29 Φεβρουαρίου 2012. Θα ακολουθήσει συμπληρωματικός πίνακας, σε περίπτωση που εγκριθεί η λειτουργία και άλλων δικτύων.

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

«Πρόσκληση για συμμετοχή Σχολείων σε Θεματικά Δίκτυα του ΚΠΕ Αργυρούπολης»

Σας ενημερώνουμε ότι το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αργυρούπολης συντονίζει τα παρακάτω θεματικά δίκτυα. Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ομοθεματικό πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης να συμπληρώσουν την αίτηση συμμετοχής και να την αποστείλουν στην Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και στο ΚΠΕ Αργυρούπολης:
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δίκτυα στο (www.kpea.gr)
Θεματικά δίκτυα:
Α. Εθνικό θεματικό δίκτυο «Η Θάλασσα»
Β. Περιφερειακό θεματικό δίκτυο «Δασικές Πυρκαγιές: Αίτια, πρόληψη, αντιμετώπιση, αποκατάσταση τοπίου»
Γ. Διεθνές δίκτυο διασχολικών συμπράξεων Ελλάδας – Κύπρου «Χρυσοπράσινο Φύλλο» (υπάρχει μία θέση για Δημοτικό) και
Δ. δίκτυο του ΚΠΕ Μουζακίου με θέμα την ενέργεια
αιτήσεις συμμετοχής για τα θεματικά δίκτυα....

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Τα Γραφεία Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Π.Ε. και Δ.Ε. Γ΄ Αθήνας, η ΜΚΟ ΟΙΚΟ-ΛΟΓΙΚΗ , το Εργαστήριο Χημείας Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αθηνών και ο Σύλλογος Ελλήνων Ωκεανογράφων διοργανώνουν ημερίδα με θέμα:
«Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Α/θμια και Β/θμια Εκπ/ση σε κρίσιμο σταυροδρόμι: Προκλήσεις και προοπτικές»
Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012 στο ΚΥΒΕ Περιστερίου (Εθνάρχου Μακαρίου 1 και Κηφισού) και ώρα 9.30-14.00 π.μ.

Αίτηση συμμετοχής....

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

ΔΙΗΜΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΚΠΕ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΣΤΙΣ 2 ΚΑΙ 3 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012

Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ/νσης μας σε συνεργασία με το ΚΠΕ Δραπετσώνας και τη Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Πειραιά στο πλαίσιο του θεματικού έτους (2011-12) της Δεκαετίας για την Αειφόρο Ανάπτυξη «Υγεία και Παραγωγικές Διαδικασίες» συνδιοργανώνει σεμινάριο με θέμα:
«Μεθοδολογικές προσεγγίσεις στο πλαίσιο του θεματικού έτους: το ζήτημα της εργασίας και της διατροφής»
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 2 και το Σάββατο 3 Μαρτίου 2012 στο ΚΠΕ Δραπετσώνας. Στο σεμινάριο θα λάβουν μέρος 35 εκπαιδευτικοί από τα σχολεία της Δ/νσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας .

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα διεξαχθούν βιωματικά εργαστήρια τα οποία θα αφορούν σε ζητήματα εργασίας και διατροφής. Τα θέματα των εργαστηρίων θα εφαρμόσουν παραδείγματα διδακτικών εφαρμογών στο πλαίσιο του θεματικού έτους (παιχνίδι ρόλων, συστημική προσέγγιση και ιστοριογραμμή κ.ά).

Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται παρακαλούνται να συμπληρώσουν την επισυναπτόμενη αίτηση και να την αποστείλουν στην Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κ. Ελένη Νιάρχου στο e-mail: elniarchou@gmail.com ή στο ΦΑΞ 2105620037 έως την Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012.



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2011-2012

Την τρέχουσα σχολική χρονιά υλοποιούνται 222 προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
για να τα δείτε πατήστε εδώ....

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΚΠΕ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΣΤΙΣ 2 ΚΑΙ 3 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012.

Σας ενημερώνουμε οτι το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Π.Ε.Πειραιά και το ΚΠΕ Δραπετσώνας πρόκειται να διοργανώσουν διήμερο σεμινάριο στο ΚΠΕ Δραπετσώνας με θέμα:"Μεθοδολογικές προσεγγίσεις στο πλαίσιο του θεματικού έτους (Υγεία και παραγωγικές διαδικασίες): το ζήτημα της εργασίας και της διατροφής" στις 2 και 3 Μαρτίου 2012. Από τη διευθυνσή μας θα συμμετέχουν 35 εκπαιδευτικοί.
Περισσότερες πληροφορίες, το πρόγραμμα και η αίτηση συμμετοχής θα αναρτηθούν τη Δευτέρα ३० Ιανουαρίου .

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

«Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο του ΚΠΕ Λαυρίου για το εθν. θεμ. δίκτυο ‘Περιβαλλοντικές διαδρομές στα ίχνη του παρελθόντος'

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Λαυρίου προτίθεται να υλοποιήσει διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Οι αρχαιολογικοί χώροι και τα μουσεία ως ανοιχτά πεδία εκπαιδευτικής και περιβαλλοντικής δράσης». Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 2 και το Σάββατο 3 Μαρτίου 2012 στις εγκαταστάσεις του ΚΠΕ Λαυρίου.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε συναδέλφους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που συμμετέχουν ήδη στο εθνικό θεματικό δίκτυο ‘Περιβαλλοντικές διαδρομές στα ίχνη του παρελθόντος αναζητώντας ένα βιώσιμο μέλλον’. Επίσης, απευθύνεται σε όσους συναδέλφους προτίθενται να υλοποιήσουν στο μέλλον περιβαλλοντικά προγράμματα σχετικά με τις θεματικές του δικτύου (βλ. http://kpe-lavriou.att.sch.gr/networks.html) και θα επιθυμούσαν να ενταχτούν σε αυτό.
περισσότερα....

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ "ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ" ΣΤΟ ΚΠΕ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ

Στο πλαίσιο των δράσεων Δια Βίου Μάθησης το ΚΠΕ Δραπετσώνας διοργανώνει επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: «Μείωση των οικιακών απορριμμάτων: το παράδειγμα της κομποστοποίησης».
Η ημερίδα απευθύνεται σε 90 ενήλικες. Θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις του ΚΠΕ Δραπετσώνας το Σάββατο 4-2-2012 και θα έχει διάρκεια 7 ώρες (8.30-15.30).
Η ημερίδα απευθύνεται σε πολίτες και εκπαιδευτικούς οι οποίοι θα ήθελαν να ενημερωθούν για το γενικό θέμα της μείωσης των οικιακών απορριμμάτων καθώς και της πρακτικής της κομποστοποίησης.
Στο πρώτο μέρος θα συζητηθεί το θέμα των παραγόντων που ενισχύουν ή αναστέλλουν την ανακύκλωση, καθώς και καθημερινές πρακτικές ανακύκλωσης. Το δεύτερο μέρος του σεμιναρίου θα διεξαχθεί στον κήπο του ΚΠΕ όπου οι εκπαιδευόμενοι θα κατασκευάσουν ένα μικρό οικιακό κομποστοποιητή με υλικά που θα παρέχει το ΚΠΕ.

Δηλώσεις συμμετοχής: τηλ.: 210-4618297, email: mail@kpe-drapets.att.sch.gr
Οδηγίες πρόσβασης στο ΚΠΕ Δραπετσώνας και πληροφορίες: www.kpedrapetsonas.gr

Πρόγραμμα
8.30 – 9.00: Προσέλευση εγγραφές
9.00 – 9.30: Κ. Μπαζίγου, Στοχοθεσία της ημερίδας
9.30 – 10.30: Αθ. Ιωάννου, Φυσικός, MSc, (Υποψ. Διδάκτορας Χαροκόπεου Πανεπιστημίου) «Παράγοντες που επηρεάζουν τη συμμετοχή στην ανακύκλωση των αστικών στερεών αποβλήτων»
10.30 – 11.00: Χρ. Χρόνη, Γεωπόνος, MSc, (Υποψ. Διδάκτορας Χαροκόπεου Πανεπιστημίου) «Η κομποστοποίηση στην πράξη: εφαρμογές και προοπτικές στο οικιακό περιβάλλον και σε μονάδες διαχείρισης».
11.00 – 12.00: Εργαστήριο: «Το τρίπτυχο μειώνω – επαναχρησιμοποιώ – ανακυκλώνω μέσα από καθημερινές πρακτικές (Σ. Βασιλοπούλου – Σ. Τριανταφύλλου – Εκπαιδευτικοί ΚΠΕ)
12.00 – 12.30: Διάλειμμα (καφές – τσάι – κουλουράκια – κέικ)
12.30 – 14.30: Παράλληλα εργαστήρια
Εργαστήριο 1ο: «Μελέτη έτοιμου κοσμπόστ στον κήπο και το εργαστήριο». (Δ. Στροφύλας – Στ. Τριανταφύλλου)
Εργαστήριο 2ο: «Κατασκευή κομποστοποιητή» (Π. Τσιμάκη, Χρ. Χρόνη, Σμ.Βασιλοπούλου)
14.30 – 15.30: Ελαφρύ γεύμα

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

ΑΛΛΑΓΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΣΤΟ ΚΠΕ Ν. ΚΙΟΥ

Σας ενημερώνουμε ότι αλλάζει η ημερομηνία του σεμιναρίου που διοργανώνει το ΚΠΕ Ν Κίου. Το σεμινάριο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης με θέμα «Υγεία και Παραγωγικές Διαδικασίες»(δηλαδή την εξάρτηση της ανθρώπινης υγείας από το πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον) θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 18 και την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012
πρόγραμμα σεμιναρίου....

Πανευρωπαϊκός Διαγωνισμός U4ENERGY - Ημερίδα Ενημέρωσης




Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας σε συνεργασία με τα Γραφεία Π.Ε της Α΄ Δ/νσης Π.Ε. Αθηνών και Δ Δ/νσης Π.Ε Αθηνών και τον κ. Δημήτρη Κολιόπουλο, Αναπλ. Καθηγητή ΤΕΕΑΠΗ Παν/μου Πατρών στη Διδακτική και Μουσειολογία Φυσικών Επιστημών, υπεύθυνο Εθνικού Σημείου Επικοινωνίας, οργανώνει ημερίδα ενημέρωσης με θέμα: «Πανευρωπαϊκός Διαγωνισμός U4ENERGY την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012, από τις 15.00 μ.μ μέχρι τις 18.00 μ.μ, στο Δ.Σ. του Λεόντειου Λυκείου Πατησίων, Νεϊγύ 17, (Σταθμός Ηλεκτρικού Άνω Πατήσια).
Στόχος της ημερίδας είναι να παρουσιαστούν το τοπίο της εκπαίδευσης για την ενέργεια στην Ελλάδα και την Ευρώπη και η πρωτοβουλία U4Energy καθώς και περιπτώσεις από την εμπειρία του περσινού διαγωνισμού.
Παρακαλούμε να ενημερώσετε τηλεφωνικώς για τη συμμετοχή σας στα τηλέφωνα 210 5447966 - 6937463507 μέχρι τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012.

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΚΠΕ Ν. ΚΙΟΥ ΣΤΙΣ 17, 18 ΚΑΙ 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νέας Κίου διοργανώνει τριήμερο σεμινάριο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών με θέμα «Υγεία και Παραγωγικές Διαδικασίες» δηλαδή την εξάρτηση της ανθρώπινης υγείας από το πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον. Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 17, το Σάββατο 18 και την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012. Από την Διεύθυνση μας θα συμμετάσχουν 5 εκπαιδευτικοί. Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται παρακαλούνται να συμπληρώσουν την επισυναπτόμενη αίτηση και να την στείλουν στην Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κ. Ελένη Νιάρχου μέχρι την Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012 στο e-mail: elniarchou@gmail.com ή στο
fax: 2105620037.
περισσότερα...
αίτηση συμμετοχής...
πρόγραμμα σεμιναρίου....

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

«Ενημέρωση σχετικά με τις επισκέψεις στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2011-2012» από τη Διεύθυνση ΣΕΠΕΔ (ΤΜΗΜΑ Β’ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ) του ΥΠΔΒΜΘ
περισσότερα...

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Σας ενημερώνουμε ότι η υποβολή αιτήσεων για εκπαιδευτικές επισκέψεις στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης παρατείνεται μέχρι 18 Ιανουαρίου.

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ




Σας ενημερώνουμε ότι το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Π।Ε. Γ΄ Αθήνας, σε συνέχεια της προσπάθειάς του να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές και να προωθήσει την ανακύκλωση στα σχολεία, συμμετέχει για μια ακόμα συνεχόμενη χρονιά στο πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας « Ανακύκλωση στα σχολεία – Αλλάζοντας συμπεριφορές» που υλοποιεί η Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης.

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

''ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2011-2012»

Ενημερώτικο έγγραφο του τμήματος ΣΕΠΕΔ του Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. σχετικά με τα προγράμματα που θα υλοποιηθούν κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά στα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.)
περισσότερα.....

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΚΠΕ ΘΕΡΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ:"ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ, ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ"

Η Παιδαγωγική Ομάδα του ΚΠΕ Θέρμου - Μεσολογγίου υνεχίζει και για τη σχολική χρονιά 2011-2012, τη λειτουργία του εθνικού θεματικού Δικτύου με τίτλο :
« ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ, ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ»


περισσότερα...

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σας ενημερώνει για Θεματικά Δίκτυα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που συντονίζουν τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.) με σκοπό να υποστηρίξουν τα προγράμματα Π.Ε. κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά. Τα δίκτυα αποτελούν μια οργανωμένη προσπάθεια των Κ.Π.Ε. με σημαντικά πλεονεκτήματα όπως: Οργανωμένη επιστημονική, μεθοδολογική και παιδαγωγική στήριξη (Υλικό) -Ανάπτυξη ενός πλαισίου επικοινωνίας μεταξύ των σχολείων - Επικοινωνία εκπαιδευτικών και μαθητών διαφορετικών περιοχών - Ανταλλαγή απόψεων, εμπειριών και πληροφοριών – Διαμόρφωση προϋποθέσεων για την ανάληψη οργανωμένων δράσεων προσέγγισης και προστασίας του περιβάλλοντος (ενεργοί πολίτες).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συμμετοχή στα Θεματικά Δίκτυα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και την συμπλήρωση των αιτήσεων παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας κ. Ελένη Νιάρχου στα τηλέφωνα επικοινωνίας. Οι αιτήσεις είναι απαραίτητο να υποβληθούν στο Κ.Π.Ε. που συντονίζει το δίκτυο και στο Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ/νσης .
Περισσότερα....

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΚΠΕ ΕΔΕΣΣΑΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΣΤΙΣ 16 ΚΑΙ 17 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011

Το ΚΠΕ Έδεσσας-Γιαννιτσών προτίθεται να πραγματοποιήσει καινοτόμο σεμινάριο με θέμα ««Blended Εκπαίδευση στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης για την Αειφορία»: Διαμόρφωση σχεδίων project, ιστοεξερευνήσεων και μικρομαθημάτων στις θεματικές περιοχές «Νερό & Βιώσιμη Ανάπτυξη» και «Μείωση & χρηστή Διαχείριση των Απορριμμάτων», εκ του σύνεγγυς και από Απόσταση» (συνημμένα έγγραφα).
Περισσότερα....

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΚΠΕ ΝΑΟΥΣΑΣ ΣΤΙΣ 16 - 18 /12/2011

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νάουσας, στο πλαίσιο λειτουργίας του Εθνικού Δικτύου Σχολείων με θέμα:
«Γεωργία και Περιβάλλον», ,, προγραμμάτισε την υλοποίηση τριήμερου σεμιναρίου στις 16 -18/12/2011.
Στο θεματικό σεμινάριο μπορούν να συμμετάσχουν Εκπαιδευτικοί και των δυο βαθμίδων εκπαίδευσης, οι οποίοι
• υλοποιούν στα σχολεία τους Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-σχέδιο εργασίας- project αντίστοιχης θεματολογίας μ’ αυτής του δικτύου και είναι ενταγμένοι στο δίκτυο «Γεωργία και Περιβάλλον».
• προτίθενται να υλοποιήσουν Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – σχέδιο εργασίας – project Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης αντίστοιχης θεματολογίας φέτος ή/και την επόμενη χρονιά και επιθυμούν να ενταχθούν στο δίκτυο «Γεωργία και Περιβάλλον».
Προϋπόθεση για συμμετοχή στο σεμινάριο είναι η αποστολή της αίτησης συμμετοχής στο δίκτυο «Γεωργία και Περιβάλλον» και το αντίστοιχο Πρωτόκολλο Συνεργασίας, στο fax του Κέντρου Εκπαίδευσης Νάουσας.
Περισσότερα.....

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

ΔΙΗΜΕΡΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ: " Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ¨

Με επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή εκπαιδευτικών ολοκληρώθηκε το σεμινάριο που διοργάνωσαν τα Γραφεία Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτιστικών Θεμάτων της Διεύθυνσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας.
Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στο 26ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου στις 4 και 5 Νοεμβρίου 2011.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011

Σας προσκαλούμε σε ενημερωτική συνάντηση για το Βραβείο Αειφόρου Σχολείου που διοργανώνει η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού.Η συνάντηση θα γίνει στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Αγ. Βαρβάρας (Ελ. Βενιζέλου και Ραιδεστού 2- έναντι εκκλησίας Αγ. Βαρβάρας και my market) στις 10/11/2011 ώρα 6.00 μ.μ. Εισηγητής της συνάντησης θα είναι ο Δρ. Δημήτρης Καλαϊτζίδης......


Περισσότερα....

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ Κ.Π.Ε. ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ

Στo πλαίσιo της Δια Βίου Μάθησης το ΚΠΕ Κρεστένων ως συνεργαζόμενο ΚΠΕ στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο που συντονίζει το ΚΠΕ Παρανεστίου «Υπαίθρια ζωή και περιβαλλοντική εκπαίδευση» θα υλοποιήσει τριήμερο βιωματικό σεμινάριο από την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου μέχρι την Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011.Το σεμινάριο θα έχει τίτλο «Υπαίθρια Ζωή και περιβαλλοντική εκπαίδευση» ......
Περισσότερα.....

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ - ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ



Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης 2011-2012

Έγγραφο...
(Σχετική εγκύκλιος - Θεματολογία - Έντυπο Υποβολής Προγράμματος)


ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ/νσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας στηρίζει, για δεύτερη συνεχή χρονιά, την πρωτοβουλία της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (Συμβούλιο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης) για τη θεσμοθέτηση του “Βραβείου Αειφόρου Σχολείου”, με στόχο οι μαθητές να αναπτύξουν συμπεριφορές που συνάδουν με την αειφόρο ανάπτυξη και να μειώσουν το οικολογικό τους αποτύπωμα.
περισσότερα....

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

ΔΙΗΜΕΡΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΙΣ 4 ΚΑΙ 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011






Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και το Γραφείο Πολιτιστικών Θεμάτων διοργανώνουν διήμερο βιωματικό σεμινάριο με θέμα:
"Ο ρόλος των τεχνών στην υλοποίηση Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτισμού"



Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο 26ο Δ.Σ. Περιστερίου την Παρασκευή 4Νοεμβρίου και το Σάββατο 5Νοεμβρίου 2011









ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σας εύχεται καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η τριήμερη εκδήλωση Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης στο Πάρκο "Αντώνης Τρίτσης"

a href="">"

Δελτίο Τύπου :


12-05-11 Τριήμερη Γιορτή Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης στο Πάρκο "Αντώνης Τρίτσης"
"Φώφη Γεννηματά: Η σημερινή εκδήλωση δεν είναι παρά μόνο η αρχή"

Για τρεις ημέρες το Υπουργείο Παιδείας, η Αυτοδιοίκηση και Οικολογικές Οργανώσεις, ενώνουν τις δυνάμεις τους, προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν τους μικρούς μαθητές του δημοτικού, σε ζητήματα προστασίας του περιβάλλοντος.
Τόπος συνάντησης το Πάρκο «Αντώνης Τρίτσης», όπου 1000 και πλέον μαθητές, μαθαίνουν με βιωματικό τρόπο να αγαπούν, να σέβονται και να προστατεύουν τη φύση.
Η τριήμερη εκδήλωση (11, 12 και 13 Μαΐου) περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, οργανώθηκε από την Αναπληρώτρια Υπουργό Παιδείας Φώφη Γεννηματά και το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας.

«Για τρεις ημέρες 1000 παιδιά των δημοτικών σχολείων της Δυτικής Αττικής συμμετέχουν σε μια γιορτή. Μια γιορτή για το περιβάλλον, μια γιορτή για την ποιότητα στη ζωής μας, μια γιορτή για το αύριο», σημείωσε η κυρία Γεννηματά, η οποία επισκέφθηκε το Πάρκο «Αντώνης Τρίτσης» και παρακολούθησε τις εκδηλώσεις , συνοδευομένη από τον δήμαρχο Ιλίου Νίκο Ζενέτο και το δήμαρχο Αγίων Αναργύρων- Καματερού, Νίκο Σαράντη.

«Το Πάρκο Αντώνης Τρίτσης άνοιξε τις πύλες του. Είναι ένα πάρκο όπως και πολλά άλλα στην Αττική, που θέλουν προστασία, που ζητούν να τα γνωρίσουμε και να τα ζήσουμε. Αξίζουν συγχαρητήρια γι αυτές τις εκδηλώσεις στο Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας, στους δάσκαλους, στις περιβαλλοντικές οργανώσεις, στα ίδια τα παιδιά. Ευχαριστούμε θερμά την Τοπική Αυτοδιοίκηση, όλους τους Δημάρχους που στάθηκαν στο πλευρό μας. Εμείς δεσμευόμαστε ότι θα ενισχύσουμε την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και η ότι η σημερινή εκδήλωση δεν είναι παρά μόνο η αρχή», συμπλήρωσε η Αναπληρώτρια Υπουργός Παιδείας.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα έχουν διαμορφωθεί για τους μαθητές, τέσσερα σημεία-σταθμοί: Ο πρώτος σταθμός υποστηρίζεται από την Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία, που εδρεύει μέσα στο πάρκο, ο δεύτερος σταθμός από τη WWF με δραστηριότητες που έχουν ως θέμα την ενέργεια, ο τρίτος από το Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης, που ασχολείται με το νερό και τέλος ο τέταρτος σταθμός υποστηρίζεται από το ΚΕΑΝ (Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων) με ένα πρωτοποριακό περιβαλλοντικό επιτραπέζιο παιχνίδι, το Planetbook.
Σημειώνεται ότι οι εκδηλώσεις υποστηρίζονται από τους δήμους Ιλίου, Αγίων Αναργύρων- Καματερού, Χαϊδαρίου, Αιγάλεω, Περιστερίου και το Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας.