Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ/νσής μας σε συνεργασία με το ΚΠΕ Δραπετσώνας και τη Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Δ΄ Αθήνας συνδιοργανώνει σεμινάριο με θέμα:
«Τα δικαιώματα του παιδιού μέσα από την Εκπαίδευση, την Τέχνη και το Περιβάλλον»Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 11 και το Σάββατο 12 Μαρτίου 2011 στο ΚΠΕ Δραπετσώνας. Στο σεμινάριο θα λάβουν μέρος 25 εκπαιδευτικοί από τα σχολεία της Δ/νσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας .
Περισσότερα....
Πρόγραμμα σεμιναρίου....
Αίτηση....
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης : Ελένη Νιάρχου τηλ. 210 5447966, fax. 2105620037, e-mail: elniarchou@gmail.com
Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011
Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011
« Τριήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο εκπαιδευτικών στο ΚΠΕ Αργυρούπολης στις 24,25 και 26 Φεβρουαρίου 2011»
Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ/νσής μας σε συνεργασία με το ΚΠΕ Αργυρούπολης και την Δ/νση Α/θμιας Πειραιά, διοργανώνει σεμινάριο με θέμα:
«Εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία από τη θεωρία στην πράξη: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα (έτος UNESCO)»
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 24, Παρασκευή 25 και Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011 στις εγκαταστάσεις του ΚΠΕ Αργυρούπολης , Μπουμπουλίνας 3- Αργυρούπολη και θα έχει συνολική διάρκεια 25 διδακτικών ωρών. Από τη Διεύθυνσή μας θα συμμετάσχουν 30 εκπαιδευτικοί.
Το θέμα του σεμιναρίου είναι: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα (έτος UNESCO) με υποθέματα: α) «Ενέργεια: Εξοικονόμηση στο σχολείο, στο σπίτι, στην πόλη. Εναλλακτικές μορφές», β) «Το νερό – Η θάλασσα» (λειτουργεί Εθνικό θεματικό δίκτυο) και γ) «Δασικές πυρκαγιές: αίτια, πρόληψη, αποκατάσταση τοπίου» (λειτουργεί περιφερειακό θεματικό δίκτυο).
Περισσότερα για το σεμινάριο....
Αίτηση συμμετοχής....
«Εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία από τη θεωρία στην πράξη: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα (έτος UNESCO)»
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 24, Παρασκευή 25 και Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011 στις εγκαταστάσεις του ΚΠΕ Αργυρούπολης , Μπουμπουλίνας 3- Αργυρούπολη και θα έχει συνολική διάρκεια 25 διδακτικών ωρών. Από τη Διεύθυνσή μας θα συμμετάσχουν 30 εκπαιδευτικοί.
Το θέμα του σεμιναρίου είναι: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα (έτος UNESCO) με υποθέματα: α) «Ενέργεια: Εξοικονόμηση στο σχολείο, στο σπίτι, στην πόλη. Εναλλακτικές μορφές», β) «Το νερό – Η θάλασσα» (λειτουργεί Εθνικό θεματικό δίκτυο) και γ) «Δασικές πυρκαγιές: αίτια, πρόληψη, αποκατάσταση τοπίου» (λειτουργεί περιφερειακό θεματικό δίκτυο).
Περισσότερα για το σεμινάριο....
Αίτηση συμμετοχής....
«Πραγματοποίηση τριήμερου σεμιναρίου στο ΚΠΕ Καστρίου στις 4, 5 και 6 Φεβρουαρίου 2011»
Το ΚΠΕ Καστρίου Κυνουρίας Αρκαδίας στα πλαίσια των φετινών προγραμματισμένων δραστηριοτήτων του, διοργανώνει τριήμερο θεωρητικό-βιωματικό σεμινάριο για 40 εκπαιδευτικούς οι οποίοι ανήκουν στις Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης του νομού Αρκαδίας, στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Ανατολικής Αττικής και στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Γ΄ Αθήνας την Παρασκευή 4, Σάββατο 5 και Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011 με θέμα:
«Τα ανθρώπινα δικαιώματα μέσα από την περιβαλλοντική εκπαίδευση και την εκπαίδευση για την αειφορία»Περισσότερα...
«Τα ανθρώπινα δικαιώματα μέσα από την περιβαλλοντική εκπαίδευση και την εκπαίδευση για την αειφορία»Περισσότερα...
Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

Οι εκπαιδευτικοί που παρακολούθησαν το σεμινάριο για τα ανθρώπινα δικαιώματα παρακαλούνται να περάσουν απο το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ/Νσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας να παραλάβουν το υλικό της UNICEF και της ACTION AID, ώρες και ημέρες λειτουργίας των σχολείων. ....περισσότερα
Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, διοργανώνει
Εισαγωγικό σεμινάριο στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση.
Στόχος του σεμιναρίου είναι οι εκπαιδευτικοί να γνωρίσουν το θεσμό της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, τη μέθοδο σχεδιασμού και τον τρόπο υλοποίησης ενός Προγράμματος. Θα δοθεί έμφαση στα παρακάτω θέματα: Νερό, Θάλασσα, Δάσος, Ανακύκλωση, Ενέργεια. Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς (Νηπιαγωγούς, Δασκάλους και σε όλες τις ειδικότητες του Κλασικού και Ολοήμερου Σχολείου ) που υλοποιούν Περιβαλλοντικά Προγράμματα, ιδιαίτερα όμως στους εκπαιδευτικούς που έχουν μικρή εμπειρία στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου (Παναγή Τσαλδάρη 2- Αγ. Αντώνιος), στις 13 Δεκεμβρίου 2010, ημέρα Δευτέρα και ώρα 18.00 – 20.00.
Περισσότερα...
Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010
Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010
Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010
«Διημερίδα για τα ανθρώπινα δικαιώματα»
Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, στο πλαίσιο της Δεκαετίας της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη της Unesco (το έτος 2011 είναι αφιερωμένο στην εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα), διοργανώνει διημερίδα με θέμα:«Δικαίωμά σου…. δικαίωμά μου….. δημιουργώντας έναν κόσμο που σέβεται τα δικαιώματα όλων»
Η διημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου (ώρα 16.30 – 21.00) και Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010 (ώρα 8.30 - 14.00), στο 23ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου (Νεοκλέους 12-14, Λόφος Αξιωματικών- πλησίον Γήπεδο Ατρόμητου). Θα περιλαμβάνει θεωρητικές εισηγήσεις και βιωματικά εργαστήρια.
Σκοπός της διημερίδας είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προσπάθεια διασφάλισης θεμελιωδών αξιών όπως: το δικαίωμα στην ισότητα, στην εκπαίδευση, στην ελευθερία, στην ασφάλεια, στην υγεία, στη τροφή, στο πράσινο και τους ελεύθερους χώρους, στο νερό, στη φθηνή και καθαρή ενέργεια, στον καθαρό αέρα (ατμοσφαιρική ρύπανση), στη καθαρή και ασφαλή μετακίνηση,κ.λ.π.
Θέλοντας να αναδείξουμε τη δύναμη των αξιών που αφορούν στα ανθρώπινα δικαιώματα δηλ. στο σεβασμό στη ζωή, στην ελευθερία, στο περιβάλλον κλπ. καλούμε τους εκπαιδευτικούς να δημιουργήσουν με τους μαθητές τους: ζωγραφιές, κατασκευές, ποιήματα, κείμενα ή οτιδήποτε άλλο επιθυμούν. Τα έργα θα εκτεθούν σε έκθεση με τίτλο: « Τα ανθρώπινα δικαιώματα μέσα από τα μάτια των παιδιών», τις ημέρες και ώρες του σεμιναρίου. Παρακαλούμε να ενημερώσετε την Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης μέχρι τις 15 Νοεμβρίου 2010 στα τηλ. 2105447966 ή 6937463507 για τη συμμετοχή.
Περιλήψεις εισηγήσεων.....
Πρόγραμμα διημερίδας.....
Αίτηση συμμετοχής.....
Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010
Βραβείο Αειφόρου Σχολείου

Η Δ/νση Π.Ε. Γ΄ Αθήνας – Σχολικές Δραστηριότητες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στηρίζει την πρωτοβουλία της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (Συμβούλιο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για τη θεσμοθέτηση του “Βραβείου Αειφόρου Σχολείου” με στόχο οι μαθητές να αναπτύξουν συμπεριφορές που συνάδουν με την αειφόρο ανάπτυξη και να μειώνουν το οικολογικό τους αποτύπωμα.
Το Βραβείο Αειφόρου Σχολείου τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και απευθύνεται σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης(Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια-Λύκεια). Στόχος είναι η ενσωμάτωση της ιδέας της αειφορίας σε κάθε πλευρά της ζωής του σχολείου, δηλαδή στη διοίκηση, στη μαθησιακή διαδικασία, στη διαχείριση των κτηρίων, στις μετακινήσεις από και προς το σχολείο, στις σχέσεις του σχολείου με τη σχολική κοινότητα, στον τρόπο που καταναλώνεται η ενέργεια, το χαρτί κ.α
Η δήλωση συμμετοχής των σχολείων γίνεται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Βραβείου (http://www.aeiforosxoleio.gr/) μέχρι τις 31 Οκτωβρίου. Λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία συμμετοχής είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα του Βραβείου http://www.aeiforosxoleio.gr/ . Η συμμετοχή των σχολείων στον διαγωνισμό "Βραβείο Αειφόρου Σχολείου" είναι προαιρετική .
Το βραβείο Αειφόρου Σχολείου αποτελεί μια εξαιρετική πρωτοβουλία, η οποία θα βοηθήσει τα σχολεία και τους μαθητές -μαθήτριες που θα συμμετάσχουν να δουν στην πράξη ότι απλές, καθημερινές πρακτικές, μπορούν να συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος.
Ευελπιστούμε στη θετική ανταπόκρισή σας δείχνοντας για άλλη μια φορά την ευαισθησία σας σε θέματα που έχουν σχέση με το περιβάλλον.
Ελπίζουμε το «βραβείο Αειφόρου Σχολείου» να δώσει ένα σοβαρό κίνητρο στη σχολική κοινότητα να υιοθετήσει όλες εκείνες τις αρχές της αειφορίας που θα συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος και στη δημιουργία υπεύθυνων πολιτών οι οποίοι θα σέβονται, θα υπερασπίζονται και θα προστατεύουν το περιβάλλον.
Παρακαλούνται τα σχολεία που ενδιαφέρονται να επικοινωνήσουν με την Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κ. Ελένη Νιάρχου στα τηλέφωνα 210 5447966 – 6937463507, e-mail: elniarchou@gmail.com.
Το Βραβείο Αειφόρου Σχολείου τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και απευθύνεται σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης(Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια-Λύκεια). Στόχος είναι η ενσωμάτωση της ιδέας της αειφορίας σε κάθε πλευρά της ζωής του σχολείου, δηλαδή στη διοίκηση, στη μαθησιακή διαδικασία, στη διαχείριση των κτηρίων, στις μετακινήσεις από και προς το σχολείο, στις σχέσεις του σχολείου με τη σχολική κοινότητα, στον τρόπο που καταναλώνεται η ενέργεια, το χαρτί κ.α
Η δήλωση συμμετοχής των σχολείων γίνεται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Βραβείου (http://www.aeiforosxoleio.gr/) μέχρι τις 31 Οκτωβρίου. Λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία συμμετοχής είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα του Βραβείου http://www.aeiforosxoleio.gr/ . Η συμμετοχή των σχολείων στον διαγωνισμό "Βραβείο Αειφόρου Σχολείου" είναι προαιρετική .
Το βραβείο Αειφόρου Σχολείου αποτελεί μια εξαιρετική πρωτοβουλία, η οποία θα βοηθήσει τα σχολεία και τους μαθητές -μαθήτριες που θα συμμετάσχουν να δουν στην πράξη ότι απλές, καθημερινές πρακτικές, μπορούν να συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος.
Ευελπιστούμε στη θετική ανταπόκρισή σας δείχνοντας για άλλη μια φορά την ευαισθησία σας σε θέματα που έχουν σχέση με το περιβάλλον.
Ελπίζουμε το «βραβείο Αειφόρου Σχολείου» να δώσει ένα σοβαρό κίνητρο στη σχολική κοινότητα να υιοθετήσει όλες εκείνες τις αρχές της αειφορίας που θα συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος και στη δημιουργία υπεύθυνων πολιτών οι οποίοι θα σέβονται, θα υπερασπίζονται και θα προστατεύουν το περιβάλλον.
Παρακαλούνται τα σχολεία που ενδιαφέρονται να επικοινωνήσουν με την Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κ. Ελένη Νιάρχου στα τηλέφωνα 210 5447966 – 6937463507, e-mail: elniarchou@gmail.com.
Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010
Σάββατο 17 Απριλίου 2010
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΙΓΑΛΕΩ

Η ευαισθητοποίηση των πολιτών για τις περιβαλλοντικές προκλήσεις της εποχής μας καθώς και για την ποιότητα ζωής των κατοίκων του Αιγάλεω θεωρείται σήμερα αναγκαία και επιτακτική. Για αυτό τον λόγο η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Π.Ε. Γ΄ Αθήνας σε συνεργασία με το Δήμο Αιγάλεω και τη Δημοτική Βιβλιοθήκη διοργανώνει εκδήλωση - συζήτηση Περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης με θέμα : ¨ Από το σπίτι….. στη γειτονιά…. και στον πλανήτη¨ στις 28 Απριλίου 2010 και ώρα 7.00 μ.μ ,στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αιγάλεω «Γ. Ρίτσος», Δημαρχείου 17 και Κουντουριώτη.
Γιατί όλοι μαζί μπορούμε.... περισσότερα....
Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010
Δεντροφύτευση στο Ποικίλο Όρος στις 23 Μαρτίου 2010

Στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των μαθητών, ο Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας (ΑΣΔΑ) πρόκειται να διοργανώσει δεντροφύτευση στο Ποικίλο Όρος( Δασική θέση "Παλαιά Πεδία Βολής"),στις 23 Μαρτίου 2010..... περισσότερα
Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010
Επίσκεψη στο Αιολικό Πάρκο Αλιβερίου

Tο γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ/νσης μας σε συνεργασία με τη Δ/νση Δυτικής Αττικής προγραμματίζει επίσκεψη στο Αιολικό Πάρκο Αλιβερίου στο πλαίσιο του Θεματικού έτους για την Ενέργεια στις 20 Μαρτίου 2010 ημέρα Σάββατο.....περισσότερα
Πρόγραμμα Ανακύκλωσης από το Δήμο Αιγάλεω

Σας ενημερώνουμε ότι ο Δήμος Αιγάλεω πρόκειται να διοργανώσει πρόγραμμα ανακύκλωσης στο οποίο μπορούν να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί με τις μαθητικές τους ομάδες των σχολείων του Δήμου. Το πρόγραμμα αυτό στοχεύει στην εκπαίδευση των μαθητών και στην κατανόηση της χρησιμότητας της ανακύκλωσης ως απαραίτητη προϋπόθεση για ένα αειφορικό και βιώσιμο μέλλον.......περισσότερα
Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010
ΔΙΗΜΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΚΠΕ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΣΤΙΣ 26- 27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2010
Το τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ/νσης μας σε συνεργασία με το ΚΠΕ Δραπετσώνας και τις Δ/νσεις Α/θμιας Εκπ/σης Δ΄ Αθήνας και Δυτικής Αττικής, συνδιοργάνωσαν σεμινάριο με θέμα:
Στα πλαίσια του σεμιναρίου οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για διδακτικές τεχνικές όπως: Σχεδιασμός Περιβαλλοντικού μονοπατιού, Μελέτη και εργασία πεδίου, Συνέντευξη και ερωτηματολόγια, Χάρτες εννοιών, Φωτογραφία ως εργαλείο στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση , Μοντέλο περιβαλλοντικής και κοινωνικής διερεύνησης μιας πόλης: Από τον ενιαίο χώρο στις μικροσυνοικίες, κλπ .
Στη συνέχεια συμμετείχαν σε βιωματικά εργαστήρια με θέματα: Από την Π.Ε. στην εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη, Εργασία πεδίου- ερωτηματολόγια, Περιβαλλοντική διαδρομή στη Δραπετσώνα, Οι χάρτες εννοιών στην Π.Ε., ένα μοντέλο περιβαλλοντικής και κοινωνικής διερεύνησης μιας πόλης: Η πόλη της Δραπετσώνας.
Από την Διεύθυνσή μας συμμετείχαν 30 εκπαιδευτικοί.
Εισηγητές ήταν οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων Ξυλόκοτα Αναστασία, Νιάρχου Ελένη (Γ΄ Αθήνας), Στεφανόπουλος Νίκος, Γεωργόπουλος Αυγερινός (Δ΄ Αθήνας), Καλεράντε Ευαγγελία (Δυτικής Αττικής) και τα μέλη της παιδαγωγικής ομάδας του ΚΠΕ Δραπετσώνας Ηλιάδης Νίκος( Υπεύθυνος ΚΠΕ Δραπετσώνας), Σαββοπούλου Άννα, Τριανταφύλλου Σταυρούλα, Μπία Δήμητρα.
Οι στόχοι του σεμιναρίου επιτεύχθηκαν με την άριστη συνεργασία των συνδιοργανωτών και των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών.
Κατά την διάρκεια του περιβαλλοντικού μονοπατιού στην πόλη της Δραπετσώνας χρησιμοποιήθηκαν διδακτικές τεχνικές που είχαν παρουσιασθεί στις προηγηθείσες εισηγήσεις όπως η τέχνη της φωτογραφίας ....(αναρτημένες φωτογραφίες).
«Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο εργαστήριο και στο πεδίο – Διδακτικές τεχνικές»
Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 26 και το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010 στις εγκαταστάσεις του ΚΠΕ Δραπετσώνας.Στα πλαίσια του σεμιναρίου οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για διδακτικές τεχνικές όπως: Σχεδιασμός Περιβαλλοντικού μονοπατιού, Μελέτη και εργασία πεδίου, Συνέντευξη και ερωτηματολόγια, Χάρτες εννοιών, Φωτογραφία ως εργαλείο στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση , Μοντέλο περιβαλλοντικής και κοινωνικής διερεύνησης μιας πόλης: Από τον ενιαίο χώρο στις μικροσυνοικίες, κλπ .
Στη συνέχεια συμμετείχαν σε βιωματικά εργαστήρια με θέματα: Από την Π.Ε. στην εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη, Εργασία πεδίου- ερωτηματολόγια, Περιβαλλοντική διαδρομή στη Δραπετσώνα, Οι χάρτες εννοιών στην Π.Ε., ένα μοντέλο περιβαλλοντικής και κοινωνικής διερεύνησης μιας πόλης: Η πόλη της Δραπετσώνας.
Από την Διεύθυνσή μας συμμετείχαν 30 εκπαιδευτικοί.
Εισηγητές ήταν οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων Ξυλόκοτα Αναστασία, Νιάρχου Ελένη (Γ΄ Αθήνας), Στεφανόπουλος Νίκος, Γεωργόπουλος Αυγερινός (Δ΄ Αθήνας), Καλεράντε Ευαγγελία (Δυτικής Αττικής) και τα μέλη της παιδαγωγικής ομάδας του ΚΠΕ Δραπετσώνας Ηλιάδης Νίκος( Υπεύθυνος ΚΠΕ Δραπετσώνας), Σαββοπούλου Άννα, Τριανταφύλλου Σταυρούλα, Μπία Δήμητρα.
Οι στόχοι του σεμιναρίου επιτεύχθηκαν με την άριστη συνεργασία των συνδιοργανωτών και των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών.
Κατά την διάρκεια του περιβαλλοντικού μονοπατιού στην πόλη της Δραπετσώνας χρησιμοποιήθηκαν διδακτικές τεχνικές που είχαν παρουσιασθεί στις προηγηθείσες εισηγήσεις όπως η τέχνη της φωτογραφίας ....(αναρτημένες φωτογραφίες).
Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΚΟΠΕΓΧΑΓΗΣ
κάντε κλικ πάνω στη φωτογραφία
Το Τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας,συμμετέχοντας στην εκστρατεία ενάντια στην Κλιματική Αλλαγή και στην ενημέρωση για την Παγκόσμια Συνδιάσκεψη του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή στην Κοπεγχάγη το Δεκέμβριο του 2009,προέτρεψε τους μικρούς μαθητές να δραστηριοποιηθούν ζωγραφίζοντας θέματα σχετικά με την Κλιματική Αλλαγή, ώστε να εκφράσουν με το δικό τους αυθόρμητο και ειλικρινή τρόπο τη θελησή τους για την σωτηρία του πλανήτη. Οι ζωγραφιές των μαθητών παρουσιάζονται στο Κέντρο Πολιτισμού Χαιδαρίου(πρώην ΝΕΛΕ)σε μια έκθεση που διοργανώνεται σε συνεργασία με το Γραφείο περιβαλλοντικής Β/θμιας Γ΄ Αθήνας και που έχει διάρκεια από τις 5/12 - 12/12/2009.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που έδωσαν το παρόν σε αυτή την μεγάλη εκστρατεία ενάντια στην Κλιματική Αλλαγή.
Ξυλόκοτα Αναστασία - Νιάρχου Ελένη
Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009
Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009
Πύλη εκπαιδευτικού υλικού που αφορά την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ( Ένα αξιόλογο εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών)

http://www.env-edu.gr/
Η πύλη αυτή είναι ανοιχτή σε όλες και όλους.
Σχεδιάστηκε από ανθρώπους που ασχολούνται ερευνητικά με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και την ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού και απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που θέλουν να εμπλουτίσουν τα προγράμματα ΠΕ που υλοποιούν στο σχολείο ή τα μαθήματα που διδάσκουν..
Στην πύλη θα βρείτε παιδαγωγικό υλικό το οποίο ταξινομείται με δύο τρόπους:
(α) σε ʽΘεματικές Ενότητεςʼ http://www.env-edu.gr/Subjects.aspx
οι οποίες αναφέρονται σε βασικά περιβαλλοντικά θέματα και αντιστοιχούν στη θεματολογία του παιδαγωγικού υλικού
(β) σε ʽΕκπαιδευτικά Πακέταʼ http://www.env-edu.gr/Packs.aspx
τα οποία έχουν δημιουργηθεί στο πλαίσιο της ΠΕ στην Ελλάδα.
Στην πύλη αυτή θα βρείτε επίσης έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, το ʽΥλικό Εκπαιδευτικώνʼ, http://www.env-edu.gr/Teachers.aspx?Load=Main
στον οποίο μπορείτε να στείλετε το δικό σας παιδαγωγικό υλικό για να αναρτηθεί στην πύλη.
Ένας ακόμα χώρος είναι η ʽΒιβλιοθήκηʼ, http://www.env-edu.gr/Library.aspx
στην οποία θα βρείτε υποστηρικτικό υλικό, όπως βασικά κείμενα της ΠΕ, προτεινόμενη βιβλιογραφία, ερευνητικές διατριβές, οδηγίες χρήσης λογισμικού, νομοθεσία, ηλεκτρονικά παιχνίδια, περιβαλλοντικά γλωσσάρια, πληροφορία για θεσμούς της ΠΕ και αρκετές ακόμα χρήσιμες πληροφορίες.
Τέλος, η πύλη παρέχει μια ʽΚοινότητα Χρηστώνʼ, δηλαδή ένα ηλεκτρονικό forum, μέσω του οποίου οι επισκέπτες μπορούν να επικοινωνούν, να ανταλλάσσουν ιδέες και εμπειρίες σχετικά με την ΠΕ.
Δημιουργήσαμε αυτή την πύλη με φροντίδα, ξεκινώντας από επιστημονικό και ακαδημαϊκό ενδιαφέρον και έχοντας την πεποίθηση ότι η ηλεκτρονική ενημέρωση και συνεργασία είναι ένας από τους καταλληλότερους τρόπους για την παραγωγή και διάχυση γνώσης σχετικά με την εκπαίδευση, το περιβάλλον και την αειφορία.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009
Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009
Δραστηριοτητες απο το εργαστηριο του κου Σπυρακη Σταυρου
Στο σεμινάριο που υλοποιήθηκε στις 6-7 Νοεμβρίου στο 7ο Δ.Σ. Χαΐδαρίου, μας ζητήσατε τις δραστηριότητες που πραγματοποίησε ο κ.Σπυράκης Σταύρος.
περισσότερα.....
περισσότερα.....
«Οι μαθητές θα στείλουν μήνυμα στη Συνδιάσκεψη της Κοπεγχάγης για το Κλίμα »
Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ/νσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας συμμετέχει στην εκστρατεία ενάντια στην Κλιματική Αλλαγή και στην ενημέρωση για την Παγκόσμια Συνδιάσκεψη του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή στην Κοπεγχάγη το Δεκέμβριο του 2009. Για το λόγο αυτό προτείνει δραστηριότητες ευαισθητοποίησης ώστε οι μαθητές να δώσουν το δικό τους στίγμα συμμετέχοντας ενεργά στην εκστρατεία ενάντια στην Κλιματική Αλλαγή.
περισσότερα......
περισσότερα......
Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009
Σεμινάριο “ Η συνεισφορά της τέχνης στην Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση ” στις 6 και 7 Νοεμβρίου 2009 στο 7ο Δ.Σ. Χαΐδαρίου
Σας ενημερώνουμε ότι το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ/νσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας διοργάνωσε βιωματικό σεμινάριο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης στις 6 και 7 Νοεμβρίου 2009 στο 7ο Δ.Σ. Χαΐδαρίου με θέμα :
“ Η συνεισφορά της τέχνης στην Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση ”
Το σεμινάριο κινήθηκε σε τέσσερις θεματικούς άξονες οι οποίοι αναπτύχθηκαν σε αντίστοιχα βιωματικά εργαστήρια. Στόχος των εργαστηρίων ήταν να κατανοήσουν οι εκπαιδευτικοί την λειτουργία της τέχνης ως μέσο για την διαμόρφωση περιβαλλοντικής συνείδησης και να αποκτήσουν μεθόδους και πρακτικές προσεγγίσεις, ώστε να μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν ως εργαλεία για την καλύτερη υλοποίηση, προβολή και παρουσίαση των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.Περισσότερα.....
“ Η συνεισφορά της τέχνης στην Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση ”
Το σεμινάριο κινήθηκε σε τέσσερις θεματικούς άξονες οι οποίοι αναπτύχθηκαν σε αντίστοιχα βιωματικά εργαστήρια. Στόχος των εργαστηρίων ήταν να κατανοήσουν οι εκπαιδευτικοί την λειτουργία της τέχνης ως μέσο για την διαμόρφωση περιβαλλοντικής συνείδησης και να αποκτήσουν μεθόδους και πρακτικές προσεγγίσεις, ώστε να μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν ως εργαλεία για την καλύτερη υλοποίηση, προβολή και παρουσίαση των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.Περισσότερα.....
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)

