Οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄, Γ΄ Αθήνας και
Δυτικής Αττικής, δια των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο των
νέων Τοπικών Δικτύων Περιβαλλοντικής
Εκπαίδευσης «Σχολεία για το κλίμα,
νησίδες ανθεκτικότητας και αλλαγής», διοργανώνουν επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα:
«Γνωρίζουμε το Στόχο 7 της
Βιώσιμης Ανάπτυξης για την ενέργεια»
Το επιμορφωτικό σεμινάριο έχει σκοπό τη δικτύωση των
σχολείων και την αλληλεπίδραση των μελών τους, ώστε με κοινές δράσεις να
εστιάσουν στην ευαισθητοποίηση και την καλλιέργεια της ικανότητας των μαθητών
και των σχολείων τους να προβούν σε
ενέργειες μετριασμού και προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή.
Στόχος των εισηγήσεων του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση των
εκπαιδευτικών για την ενεργειακή μετάβαση και την κλιματική ουδετερότητα καθώς
και για διάφορα εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με τις ανανεώσιμες πηγές
ενέργειας , την εξοικονόμηση ενέργειας
και τις ενεργειακές κοινότητες .
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022 και ώρες 17:30-20:00.
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί για την
καλύτερη οργάνωση του σεμιναρίου, να δηλώσουν τη συμμετοχή τους συμπληρώνοντας
την ηλεκτρονική
φόρμα έως και την Τρίτη
2 Μαρτίου 2022.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
17.15-17.30 | Είσοδος των εκπαιδευτικών στη διαδικτυακή πλατφόρμα webex |
17.30 – 17.45 | Παρουσίαση της συνεργατικής πρωτοβουλίας των τριών νέων Τοπικών Δικτύων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Σχολεία για το κλίμα, νησίδες ανθεκτικότητας και αλλαγής ,Υπεύθυνες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Α΄, Γ΄ και Δυτ. Αττικής: Μαρία Δημοπούλου, Ελένη Νιάρχου και Αλεξάνδρα Τσίγκου |
17.45 – 18.05 | « Mετάβαση προς την κλιματική ουδετερότητα από τη θεωρία στην πράξη » Δημήτρης Ιμπραήμ , Υπεύθυνος Τομέα Ενέργειας και κλιματικής αλλαγής , WWF Eλλάς |
18.05 – 18.25 | SOLIS-διασυνοριακή συνεργασία για την ενεργειακή αποδοτικότητα μέσα από την ανάπτυξη στοχευμένων εκπαιδευτικών δράσεων, Κατερίνα Πλακίτση , Καθηγήτρια της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών, της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων |
18.25 – 18.45 | Παρουσίαση του έργου PEDIA – Προώθηση της Ενεργειακής Απόδοσης και Ανάπτυξη Καινοτόμων Προσεγγίσεων στα Σχολεία, Σούλλα Καρρά Πολιτικός Μηχανικός & Συντονίστρια Έργων, Ενεργειακό Γραφείο Κύπρου |
18.45-19.00 | Εκπαιδευτικά προγράμματα εξοικονόμησης ενέργειας- ενεργειακές κοινότητες ,Μάγια Ανδρέου ,ηλεκτρολόγος μηχανικός, Συνιδρύτρια Community Energy River |
19.00 – 19.15
| Το παράδειγμα συμμετοχής του 39ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών στο πρόγραμμα « Ανοιχτά Σχολεία για την προστασία του κλίματος Αθήνα – Βερολίνο, 2017-19», Αλούκος Γεώργιος Δ/ντής του 39ου Δ.Σ. Αθηνών |
19.15 – 19.30 | «Η κρυμμένη ενέργεια – το οικολογικό αποτύπωμα μιας πορτοκαλάδας , ένα παράδειγμα από το 21ο Νηπιαγωγείο Αθηνών» , Νίκη Κοκκινοπλίτη , Προϊσταμένη 21ου Νηπιαγωγείου Αθηνών |
19.30 – 19.45
| Γνωριμία με τη νέα καμπάνια « Εξοικονόμηση ενέργειας στο σχολείο », Υπεύθυνες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Α΄, Γ΄ και Δυτ. Αττικής: Μαρία Δημοπούλου, Ελένη Νιάρχου και Αλεξάνδρα Τσίγκου |
19.45– 20.00 | Συζήτηση /Αναστοχασμός- Κλείσιμο σεμιναρίου |
Έγγραφο της Διεύθυνσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας